Тиждень історії і правознавства

Згідно річного плану школи з 06.10 по 10.10.14 р. у нашій школі пр.оходив тиждень історії і правознавства. «Хто не знає свого минулого, той не вартий майбутнього, хто не відає про славу своїх предків, той сам не вартий пошани», – цей безсмертний вислів М.Т. Рильського відомий, напевно, кожному українцеві. Дійсно, важко переоцінити роль історичних знань для життя людини, адже саме досвід минулого сприяє формуванню свідомої особистості, яка здатна орієнтуватися в сучасних політичних та соціокультурних процесах.

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/1.jpg

На сучасному етапі нагальною потребою є виховання у школярів активної громадянської позиції, рис патріотизму, релігійної та національної терпимості, що не можливо без поширення правових та історичних знань. Тому в Копанівській загальноосвітній школі І – ІІ ступенів ведеться активна робота з метою залучення підростаючого покоління до пізнання історичного минулого людства та надбань сучасної правової науки. Із 6 по 10 жовтня у школі проходив тиждень історії і правознавства. Учні поринули у світ цікавого «історичного» життя, відчули себе справжніми мандрівниками складними, але захоплюючими стежинами минувшини. Так, в рамках проведення тижня історії і правознавства були проведені заходи, що спрямовані на забезпечення захисту прав дитини дотримання національних та загальнолюдських морально-естетичних принципів, традицій.

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/2.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/3.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/4.jpg

В школі були оформлені і випущенні стіннівки на історичну і правову тематику. На виховних годинах розглядалися питання правопорушень серед підлітків. Учні 5 – 9 класів презентували матеріали з теми: «Історія рідного краю» Цікавим та змістовним виявився захід під назвою «Історичний марафон», на якому учні продемонстрували свої знання з історії. Для 8 – 9 класів було проведено брейн-ринг «Права дітей», де учні, у формі дискусії, обговорювали нагальні питання правознавства, застосування правових знань в житті, розігрували рольові ситуації, розв’язували юридичні рівняння, знаходили відповіді на питання законності та правомірності певної поведінки та вчинків.

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/5.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/6.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/7.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/8.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/9.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/11.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/10.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/12.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/13.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/14.jpg

/Files/images/foto_novin/tijden_stor/15.jpg

Проведення тижня історії і правознавства – це не стільки розвага для учнів, скільки одна із форм організації навчання, засіб виховання. Заохочення учнів до участі у підготовці та проведенні тижня спонукає їх до творчої дослідницької праці, до сталого пізнавального інтересу школярів.

Т. Гаврищук, вчитель правознавства Копанівської ЗШ І - ІІ ст.

Кiлькiсть переглядiв: 64

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.